Helpdesk & IT-support
ConXioN biedt jouw IT-gebruikers een professionele ondersteuning via onze Service Desk. Je kan rekenen op gegarandeerde responstijden, een snelle en efficiënte aanpak én bijkomend advies.
onze experts staan voor je klaar
Professionele ondersteuning
Onze Service Desk biedt jouw computergebruikers professionele ondersteuning. Je kan rekenen op gegarandeerde responstijden, een snelle en efficiënte aanpak én bijkomend advies.
De ConXioN Service Desk bestaat uit een team van professionals die dankzij opleidingen hun kennis voortdurend bijschaven. Zo ben je steeds zeker dat je met jouw vraag aan het juiste adres bent.
een boost voor jouw bedrijf
Jouw voordelen
Eigen portal
Als ConXioN-klant kan je inloggen op je eigen portal. Alle tickets worden automatisch gelogd in het ITIL-systeem en verwerkt volgens de verschillende support levels.
Afhankelijk van jouw noden
Jouw service level wordt afgestemd op jouw noden. Is het bijvoorbeeld belangrijk dat jij op hulp kan rekenen buiten de kantooruren? Dan kan dat.
Verschillende expertises
Onze Service Desk Engineers beschikken over uiteenlopende specialisaties en komen ter plaatse indien nodig.
blijf op de hoogte
Meer lezen over Services?
Wat is de ESG-wetgeving?
Binnenkort komt de ESG-wetgeving voor bedrijven eraan. We leggen uit welke rol duurzaamheid in jouw organisatie zal moeten spelen.
Van achterblijver naar leider binnen de circulaire economie
Circulair denken: het is belangrijker dan ooit. Hoe kan de IT-industrie een echt verschil maken? Jelle Vervaeke deelt zijn mening.
Podcast: het wat en waarom van circulaire ICT
terug naar overview #52Topics Wouter en Dylan gingen op bezoek bij onze zuiderburen om hun inzichten te delen in de podcast 52 Topics. Ze hadden het er over duurzaamheid...
Benieuwd naar wat ConXioN voor jouw organisatie kan betekenen?
Meedenken met jouw business is onze core. We adviseren, implementeren en ontzorgen op vlak van IT. Samen bouwen we aan je technologische voorsprong in de markt.